Voor degene die niet weten hoe een Virago eruit ziet.
Achterkant kaal maken en 2e benzinetank verwijderen.
Dan de achterkant choppen.
Frame aanlassen en flat fender de juiste radius maken,
Het begint al ergens op te lijken.
Originele uitlaten zijn erg lelijk, even een paar vette pijpen maken.
Erg veel tijd in de Virago gestoken. Vooral in het wegwerken van de bedrading.
Dit is het resultaat!
Specificaties "el Parro" Virago made bij RegTech www.regtech.nl
-Achterframe "chopped" en weer netjes strak gemaakt
-Achtervering vervangen door "poor man's hardtail"
-Olie tank, die fungeert als benzinetank, gemaakt van afgekeurde brandblussers
-Flatfender
-Voorvork doorgestoken (moet nog ge-shaved worden)
-Vierkante (mist)koplamp
-Alle electronica verplaats zodat dat lelijke eitje naast de tank weg kon
-Handmade RVS uitlaten voor een vette sound
-Handmade RVS bakjes voor electronica en accu
-Handmade RVS sissybar
-Handmade RVS nummerplaathouder
-Handmade stuur
-Oldskool handgrip and trottle
-Achtervering vervangen door "poor man's hardtail"
-Olie tank, die fungeert als benzinetank, gemaakt van afgekeurde brandblussers
-Flatfender
-Voorvork doorgestoken (moet nog ge-shaved worden)
-Vierkante (mist)koplamp
-Alle electronica verplaats zodat dat lelijke eitje naast de tank weg kon
-Handmade RVS uitlaten voor een vette sound
-Handmade RVS bakjes voor electronica en accu
-Handmade RVS sissybar
-Handmade RVS nummerplaathouder
-Handmade stuur
-Oldskool handgrip and trottle
Geen opmerkingen:
Een reactie posten